Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Az élet változásai!

2011. október 28. 23:28 - Warrior

Sziasztok. 

Itt van az igazi ősz és ez nem annyira jó. De sok mindent nem lehet ellene tenni. Jön a hideg és a tél. Az ember ilyenkor úgy érzi, hogy valami elmúlik. És ez így is van. Én az őszben egyedül a hulló sárga faleveleket szeretem. És az is mindig feldob a tél közeledtével, hogy közeleg a karácsony. De a telet, azt nem annyira szeretem. Főleg a hideget nem. Nekem biztos délre kellett volna születnem, mert a napfényt és a meleget kedvelem. Állandóan. De hát ezen is túl kell esni. Aztán megint jön a nyár és a meleg. Ez az élet örök körforgása. Valami elmúlik és valami kezdődik. Valahol becsukódik egy ajtó és máshol kinyílik egy másik. Minden problémában benne van a megoldás és minden probléma egy lehetőség.

Tudjátok nekem is nagy változások vannak az életemben. Például elég nagy változás, hogy megszületett a fiam. Akiről most már mindig, minden körülmények között gondoskodnom kell. És ezt szívesen teszem, de az életem alapvetően megváltozott. Nem lett nyugodtabb! Én, amúgy is elég lelkiismeretes ember vagyok és néha aggódok a babáért. Persze szerintem ez egészséges aggódás. Egész életemben csak magamért kellett aggódnom és most itt van egy gyönyörű csöppség, akiért szintén aggódhatok! Csak kapkodom a fejemet. Pár napja vittük oltásra. Most kapta meg a kéthónapos kötelező oltást. Kettőt is kapott és az elsőnél nem sírt, de a másodiknál elkezdett sírni. Hát nekem is kicsordult a könnyem. Annyira megsajnáltam, hogy az hihetetlen. Pontosabban nekem nem hihetetlen, mert ismerem az érzéseimet a fiam iránt.

Most már nagyon sokszor rám nevet és gagyog. Mintha egész mondatokat akarna mondani. Persze még nem tud, de nagyon akar. Imádni való. Ő elég nagy motiváció az élet minden területén. Mindig szem előtt tartom, hogy olyan életet éljek, és úgy viselkedjek, hogy a Márk büszke legyen rám. Én vagyok a családfő és nekem kell gondoskodni mindenről. Ez pedig elég intenzív érzés. Úgy, hogy csinálom a dolgomat.Készülök a télre. Tüzelő anya beszerzés, téli cuccok beszerzése stb.

A filmkészítésre is nagyban készülök. Jövő áprilistól akarom leforgatni az egyik filmemet. Amolyan low budget költségvetéssel. Persze így is kellene rá 5 millió forint. Úgy, hogy most azon agyalok, hogyan szerezzem meg. Nagyon kemény film és nagyon tanulságos. Szerintem nagyon jó lesz. Több film tervem is van és ez az egyik. Ezt lehet kevesebb pénzből megcsinálni. Van olyan tervem is, amit súlyos százmilliókból lehetne megcsinálni, de ezt a mostani, olcsóbban is le lehet forgatni. Színészkollégák jönnének játszani benne fillérekért és kevés pénzért, szinte barátilag az operatőr, világosító, vágó stb. Ezen vagyok most rajta. Persze minden út nehéz, a filmes út pedig kifejezetten. Azért, mert sok pénz kell hozzá, és azt senki sem akar adni. De hát tudjuk, hogy ahol van akarat, ott van út is. Én pedig már rajta vagyok az úton.

Hát egyelőre ennyi. 

Hamarosan jelentkezem! 

Sziasztok!

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr1003337268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása