Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Amikor az utcák néptelenek!

2011. december 25. 16:12 - Warrior

Sziasztok.

 

Hogy miért ezt a címet adtam a bejegyzésnek? Mert December 24 este, olyan kihaltak az utcák és olyan néptelenek. Mindenki a szeretet ünnepét ünnepli és mindenki a szeretteivel van. És ez így jó!Általában és szerintem ezzel nem csak én vagyok így, a szülőkkel töltjük, az este első részét aztán haza megyünk és otthon a kisebb családi körben ünneplünk.Amikor a szülőktől megyünk haza, olyankor látom, hogy mennyire kihaltak az utcák. Amikor az otthon melegénél a családdal ülünk a karácsonyfa mellett és a szobát megtölti a fenyőfa illata, az a pillanat felemelő. Minden évben fantasztikus. Minden évben, ha jön az ősz, olyankor ezt várom. A nyár elmúltával ez az egyik vágyott pillanat! A Karácsony! Evés, ivás, ajándék. Aztán szilveszter és jön a következő év. Új lehetőségek, új kalandok! Mert minden vég valaminek a kezdete. Ha vége az évnek kezdődik egy új!Én mindig azt szoktam így év végén, hogy elgondolkodom azon, mit az amit elértem és mi az amit nem. Mert célok nélkül csak létezünk. És én mindig leírom a céljaimat, mert az a cél, amit nem írtok le, az nem létezik! Amit leírunk az már félig megvan!

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok nektek!! 

Hamarosan jelentkezem! 

Sziasztok!

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr803495050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása