Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Kempo VB. 3. rész

2012. április 19. 16:03 - Warrior

 

LISSZABON "TETEJÉN"  


Sziasztok!

 

Mint a múltkor írtam következeik a Vb. Versenyzésem következő befejező része az önvédelem és a zenés formagyakorlat és persze a földharc. Az önvédelem itthon úgy zajlik, hogy egy „éles” utcai önvédelmet kell végrehajtani. Védekezni ütés, rúgás, fogás és több emberes támadás ellen. Kint Portugáliában egy kicsit másképpen zajlott a dolog. Ami például szembe tűnő volt, hogy például először lassan kellett megcsinálni az önvédelmet, aztán gyorsan. Én ott összeállítottam az önvédelmi szituációimat és megcsináltam.

Sajnos nem nyertem semmit vele. Ez kicsit bosszantott is, mert a versenyszámban egyértelműen meghatározták, hogy utcai önvédelmet kell bemutatni. Ami azt jelenti, hogy életszerű szituációt kell bemutatni és életszerű technikákat kell alkalmazni. Én ehhez tartottam magam. Olyan technikákat csináltam, ami bár nem túl látványos, de annál hatékonyabb. Ami működik egy valós utcai önvédelemben is. Ennek ellenére láttam olyan önvédelmi bemutatókat, melyek enyhén szólva kimerítik a balett és a cirkuszi mutatvány fogalmát és köszönő viszonyba sem voltak az igazi önvédelemmel. Ez azért meglepő, mert volt olyan versenyszám is, melyben látványos show elemeket kellett bemutatni és azokat értékelték a bírók. Ott kellett volna indulniuk.  Ennek ellenére a mi kategóriánkban is tolongtak a „varázslók” és azok nyertek.Értethető, hogy egy kicsit csalódott voltam, de valahol a lelkem mélyén számítottam rá. 

Ezután következett a zenés formagyakorlat. Ennek a lényege, hogy egy formagyakorlatot hangulatos zenére hajtunk végre. Én az első nap megcsináltam egy nagyszerű harcos zenére a formagyakorlatomat és tovább jutottam. Hárman maradtunk a döntőbe és másnap került volna sor a folytatásra. Természetesen egy kicsit változtattam a zenén és a formagyakorlaton így gondoltam, hogy nagyon jól fog sikerülni. Rákészültem, és amikor én jöttem volna egyszerűen elromlott a zeneszolgáltató berendezés. Így kénytelen voltam zene nélkül megcsinálni. Mit szóltok hozzá? Egy VB-n elromlik a „magnó”. Így harmadik lettem.

Még írok néhány sort a földharcról is, mert abban is indultam. Nem akarok mentegetőzni, de ugye betegen mentem ki és nem voltam száz százalékos erőben, de belevágtam. Elég sokan indultunk a súlycsoportban. Nem akarom ragozni, az első két meccsemet karfeszítéssel nyertem. Persze ekkorra nagyon elfáradtam. A harmadik ellenfelem egy Román birkózó volt. Ő nem akart nagyon technikázni. Nem akart kockáztatni. Egyszer elkaptam a karját és majdnem karfeszítés lett belőle, de idejében kirántotta a kezét. Lekerültünk a földre és semmi mást nem csinált csak leszorított. Fáradt voltam és nem tudtam kijönni belőle így pontozással kikaptam tőle.

Hát így alakult a VB. Lehetett volna jobb is, de nem panaszkodom, mert hoztam érmet haza. Azért szerettem volna, ha aranyosan fénylik az érem. Nem keseredek el, mert eljön az idő, amikor VB. aranyat hozok megint.

Hamarosan folytatom.  

Sziasztok.

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr484461302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása