Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A gazdagság!

2012. szeptember 15. 12:15 - Warrior

Sziasztok!


Sokat szoktam gondolkodni azon, hogy milyen érzés, amikor az ember gazdag. De nem ám, csak sok pénze van. Hanem szemtelenül sok pénze. Amikor bármennyit költök, mindig egyre több és több van. Én szerintem az fantasztikus érzés. Sokan elítélik a gazdagokat. Pedig véleményem szerint a sok pénz felerősíti, az emberek jellemét. Aki rossz indulatú és nem jól viselkedik az emberekkel, az még jobban az lesz. Aki jó ember és segít mások, az még jobban az lesz. Én nem tudom elhinni, hogy csak másokon átgázolva, csalva, lopva, hazudva, másokat háttérbe szorítva lehet meggazdagodni és nagy vagyont felhalmozni. Véleményem szerint úgy is meg lehet gazdagodni, hogy segítünk az embereknek és jó okozunk.

Vagy ez a két dolog kizárja egymást? Sokak szerint igen! Én hiszek abban, hogy lehetséges az, hogy tiszta lelki ismerettel gazdagodjunk meg. Én ezentúl ezen leszek. És amikor nagyon gazdag leszek megírom egy könyvben a tapasztalatimat. A pénzel, annyi jót lehet okozni magunknak és másoknak. Tisztában vagyok vele, hogy sok mindent nem lehet pénzen megvenni. Egészség, szeretet, boldog kapcsolat, barátok stb. De, ha ez mind megvan, akkor jöhet a pénz. A sok pénzel szerintem egy dolgot, nagyon meg lehet venni. Ez pedig a szabadság. Az ember oda megy ahová akar, azt csinál, amit akar, azzal tölti az idejét, amivel akarja. Ez az igazi szabadság.

A szegénységre ítélt emberek mondják, hogy idézem: "Nekem nem kellene 100 Millió forint. Elég lenne csak 10 Millió!" Hogy, hogy? Nekem nem, hogy 100 Millió kell, hanem 1 Milliárd forint. Minél több annál jobb. Én most is azt csinálom, amit szeretek. A családommal vagyok, sportolok, filmet készítek stb. Amikor 1 Milliárd forint lesz a bankszámlámon, akkor is ugyanezeket fogom csinálni, csak nagyobb léptekben. Mi ebben a rossz? Semmi!

Nektek is azt tanácsolom, hogy akarjatok gazdagok lenni és ne legyen rossz véleményetek a gazdagokról. Ugyanannyi rossz és jó ember van a gazdagok között, mint a szegények között. Ez nem a pénztől függ. Törjetek nagyra! Álmodjatok nagyot! Ne fukarkodjatok az álmotokkal. Legyen elképesztő, legyen hihetetlen. Nem számít mások véleménye. Nem számít, ha az ismerősötök kinevet. Álmodjátok meg, aztán gondolkodjatok sokat rajta. A gondolatok előbb-utóbb tettekhez vezetnek. És egy szép napon azon kapjátok magatokat, hogy az álmotok megvalósult.

Kívánom, hogy minden álmotok valósuljon meg!

Sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr404778560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása