Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A diéta!

2012. november 07. 23:04 - Warrior

Sziasztok!

Lehet, hogy tudjátok, lehet, hogy nem. De minden évben csinálok egy 12 hetes diétát. Ilyenkor, a hét hat napján, két óránként eszek. A cukor kizárva és a szénhidrátot is minimálisra korlátozom. Sok zöldség, brokkoli, hal, natúr csirke stb. Ami ilyenkor kell. És, hozzá teszem, hogy olyan ételek ezek, amiket én utálok, vagy legalábbis nem szeretek. Én az a típus vagyok, aki este 22 órakor még meg eszik egy jó kis pacal pörköltet. Imádok zabálni és imádom az édességet. Úgy, hogy a 12 hét, amit diétával töltök nekem igazi vesző futás. Nem szeretem a zöldségeket és azt szeretem, ha igazán telezabálhatom magam. Vannak olyanok, akik nagyon szeretik a zöldségeket, nekik könnyebb egy diétát végig csinálni. De nekem, akinek az étel és az evés igazi központi téma, nem könnyű.

Szóval a diéta úgy néz ki, hogy heti hat nap diétás étkezés két óránként, és Vasárnap a hetedik napon zaba. Ez azért is jó, mert lelkileg könnyebb, ha az ember ehet és tudja, hogy ehet, és az anyagcserét is felpörgeti a heti egy napos bőséges étkezés. Persze mellette edzek. Súlyzós edzés, futás, Brazil jiu-jitsu edzés és Kempo edzés. Nehezíti a dolgot, hogy nem nagyon van időm. Dolgozok és itt van a kisfiam. Akit mindenkinél és mindennél jobban imádok. Tőle nem akarok időt elvenni úgy, hogy igazi mester szervezést igényel, hogy véghez tudjam vinni az tervezett edzéseket. De mint tudjuk, "AHOL VAN AKARAT, OTT VAN ÚT IS!"

Hát egyelőre ennyi!

Sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr304889977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása