Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Egyeztetési problémák!

2013. július 27. 12:46 - Warrior

Sziasztok!

Hogy a cím mit takar? Egyeztetési problémákat. Ez pontosan azt jelenti, hogy ha mondjuk egy filmben szerepelek és közben kapok egy másik szerep ajánlatot, akkor egyeztetni kell, hogy mikor, hol fogok forgatni. Ezek az időpontok nagy ritkán fedik egymást. Legalább is eddig nekem ritkán volt olyan, hogy két forgatás, egybe essen. Eddig a pontig. Mert a legnagyobb örömömre kezdenek igazán felfedezni a filmesek. Egyre több és több szerepajánlatot kapok. Ennek rendkívül örülök, mert azt szeretném, ha állandóan foglalkoztatott filmszínész legyek. Ehhez nagyon jó úton haladok. Tudjátok két nagy szenvedély van az életemben, az egyik a filmkészítés a másik pedig a harcművészet. A harcművészetet folyamatosan és régóta csinálom és a filmezést is így akarom csinálni!!

Szóval életemben először fordult elő, hogy két szerepet majdnem egy időben kellene eljátszanom. Ez komoly fejtörést okozott, mivel nem szerettem volna egyiket sem lemondani.  Végül is mind a két stábbal egyeztettem és sikerült úgy megegyezni, hogy az egyik helyen reggel, a másik helyen délután forgatok. Így nagy kő esett le a szívemről, mert mind a két filmben nagyon szerettem volna játszani. Ez megvalósult így nyugodtabb vagyok. Hogy milyen filmek, azt majd ha készen lesz akkor megmondom és ha kapok a kész filmből, akkor úgy is felrakom a facebookos oldalamra és a youtube csatornámra. 

Lassan, de biztosan haladok a filmes sikerek felé. Azt vettem észre, hogy a rendezők kezdenek megismerni és most már gondolnak rám a szereposztáskor. Persze én nagyon komolyan veszek egy felkészülést egy szerepre. Én mindig pontosan megtanulom a szöveget, pontosan érkezem a forgatás helyszínére és nagyon oda teszem magam a munka során. És végre kezdenek rám úgy nézni, mint egy színészre. Mert végtére is az vagyok. Bár sokan nem tudják, vagy nem gondolják, de három évet tanultam a Főnix dráma stúdió színész iskolájában. Ebben a suliban nagyon komoly színész képzés van. A tematika megegyezik a hajdani Nemzeti Stúdió oktatási anyagával. A Nemzeti Stúdiót annak idején azért hozták létre, hogy a Színművészeti Főiskola mellett legyen egy olyan képzés, ahol azok is tudnak színész mesterséget tanulni, akik nem jutottak be a Színművészetire. Valljuk be nagyon sokan voltak ilyenek. 

Ma sem könnyű bejutni. Szóval ebben az iskolában végeztem a Színi tanulmányaimat. Úgy gondolom, ha olyan tehetséges vagyok, amilyennek gondolom magam, akkor még nagyon sokszor lesznek film ügyben egyeztetési problémáim, mert a jövőben mindenki velem akar majd filmet forgatni.

Hamarosan jelentkezem.

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr295428724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása