Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Elfújni a felhőket!

2014. január 21. 19:04 - Warrior

Sziasztok!

Tudjátok, hogy a blogomat, azért kezdtem el annak idején, mert szerettem volna ha az írásaim, egy kis erőt adnak a mai időkben. Hozzá akartam járulni ahhoz, hogy aki olvassa annak jobb kedve legyen. Nem a szokványos, stílusban akartam írni, hanem a saját szavaimmal. Ahogy jön belőlem. Tudjátok és nagyon sok mindenen mentem keresztül. Jó dolgokon és rossz dolgokon. Volt amiről én tehettem és volt amiről nem. Voltak olyan dolgok az életemben, amiről azt gondoltam, hogy bár csak soha sem történt volna meg és volt olyan, hogy azt kívántam soha ne érjen véget! De gondolom ezzel nagyon sokan vagyunk így! Mindenkinek megvan a saját maga Mennyországa és pokla.

Ahogy így visszanézek, azt gondolom őszintén, hogy az elmúlt események nélkül, nem lennék az aki vagyok. És én nem szeretnék más lenni! A jó és rossz formált engem olyanná, amilyen vagyok. Elértem azt, hogy még ha nem is rózsás a pillanatnyi helyzetem akkor is azt nézem, hogy hogyan tudok profitálni az adott helyzetből. Mert kell, hogy legyen jó oldala is egy kellemetlen élethelyzetnek! Még ha nem is látjuk abban a pillanatban! Azt mondják a nap mindig süt, még akkor is, ha a "felhő" eltakarja pillanatnyilag! És a mi dolgunk hogy olyan "szelet" kavarjunk, hogy a felhő, minél gyorsabban és minél jobban eltakarodjon. Mindenkiben meg van az erő ehhez! Senkinek se higgyetek, aki mást mond! Én tudom!

Én amikor 1982-ben elkezdtem a Kempot én voltam a legkisebb az edzésen. 72-en voltunk. Azt mondta mindenki, hogy én fogom legelőször abbahagyni! Tudjátok ki van a 72-ből, aki jelenleg is csinálja a Kempot?

EGYEDÜL ÉN!

Senkire sem hallgattam, aki azt mondta, hogy a nekem ez nem fog menni! Ki mondhatja meg ezt nekem? Senki!! Majd Én megmondom magamnak, hogy mire vagyok képes!! Mindenre, amit a fejembe veszek! A Facebookos oldalamon fent vannak a verseny eredményeim! Három alkalommal voltam Világbajnok, két alkalommal Világkupa győztes. Számtalan Magyar bajnokságon indultam. Bejártam a Világot!!

Voltak olyan szituációk és események az életemben, ami miatt mindenki abbahagyta volna az edzést!! De nekem meg sem fordult a fejemben. Mindenki abbahagyta akivel kezdtem az edzést. De én kitartottam és a legnagyobb sikereimet ezután értem el! Mert senkinek sem hittem el, hogy nem lehet! Még magamnak sem! :) Persze mondtam mindenkinek, hogy nem hagyom abba és fekete öves, világbajnok leszek. Mindenki mosolygott ezen. Tudtam, hogy ha majd a dobogó legfelső fokán állok, én fogok mosolyogni! És így történt!

Nagyon fontos, hogy bármikor egy lehetetlennek tűnő feladathoz értek az életetek során, ne halljátok meg azokat a hangokat amik azt mondják, hogy valami lehetetlen. A lehetetlen dolgokat, mindig valaki egyszer csak megcsinálja! Az én életemben számtalan olyan helyzet volt, hogy a logika azt diktálta, hogy nem lehet megcsinálni valamit! De én mindig azt gondoltam, hogy mi van, ha a logika téved! Mi van, ha nekem van igazam!

Nap. mint nap azon kell tevékenykednetek, hogy a "felhőket" elfújjátok! Mert a nap mindig süt és mindig meleget ad! és még akkor is, ha fekete az ég a "felhőktől"! Soha semmi nem tart örökké! A rossz sem!

Hát most így hirtelen ennyi!

Ha jön az ihlet, azonnal hallotok felőlem!

Sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr695773746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása