Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Film forgatás Dél-Koreában 5. utolsó rész

2014. április 15. 16:24 - Warrior

2014-04-02-136.jpg

Sziasztok!

Eljött a várva várt nap! Amikor is találkozunk a rendezővel. A meg beszélt időben jöttek értünk és elindultunk. A forgatás helyszíne kb. 150 km-re volt attól a helytől ahol laktunk, de még mindig Söul külvárosának számított. Autópályán haladtunk főleg. Természeten útközben az autóban még tanulgattam a szöveget. Biztos, ami biztos. 1 órai autózás után megérkeztünk. Egyenesen a forgatás helyszínére mentünk. Egy nagy emeletes épületben volt a forgatás. Ott voltak a helyszínek, az öltözők és minden ami a forgatáshoz tartozott. Amolyan főhadiszállás volt. Vendéglátóink kiszálltak az autóból és megkértek bennünket, hogy várjunk egy kicsit. Hamarosan kijött egy Koreai férfi. Beszéltek néhány szót, aztán kinyitották az autó ajtajait és kiszálltunk. Kölcsönös üdvözlés következett és udvarias bemutatkozás. Amolyan protokoll szerű. Én azt hittem, hogy a rendezővel találkoztunk, de kiderült, hogy a rendező asszisztensével volt az első találkozás. Utána bementünk együtt az épületbe és megkerestük az öltöző szobát. Ott már nagy sürgés-forgás volt. Aznap javában forgattak ás öltöztek a szereplők. Bemutattak a film főszereplőjének is, aki nagyon híres színésznek számít Dél-Koreában. Mosolyogva üdvözölt bennünket.

Ezután jött a ruha próba. Legalább 30 féle öltönyt kellett felpróbálnom. Megcsinálták a tetoválásokat is. Mert természetesen egy orosz maffiózónak kijár a remek tetoválás. A sminkesek olyan remek munkát végeztek, hogy csak ámultam bámultam. Mintha valóban igazi tetoválás került volna a nyakamra és a kézfejemre. És úgy csinálták meg, mintha nem is új, hanem régebbi tetkók lettek volna. Ezután jött a rendező. Ő  is megnézett bennünket és megtörtént a kölcsönös bemutatkozás. A rendező, nagyon kedves ember volt. Azonnal megkedveltem a közvetlenségét és emberi hozzá állását. Miután bemutatkoztunk megkért, hogy mondjam el a szövegemet Koreai nyelven. Én rögtön eleget tettem a kérésének. Nagyon tetszett neki ahogy mondtam, mert megdicsért. Persze akkor már két napja csak azt gyakoroltam. Megnézte a ruhánkat és nem volt elégedett az öltönyömmel. Kiadta az ukázt, hogy menjünk el, egy öltöny boltba és vegyünk egyet. Elbúcsúztunk, hogy holnap találkozunk a forgatáson és útközben a szállás felé, bementünk egy öltöny boltba. Ott néhány öltöny felpróbálás után, amit végig nézett az első asszisztens és a fő öltöztető, vettünk egyet.

Elfoglaltuk a szállásunkat. Egy panzió szerű szállodában kaptam egy szobát. Nagyon tetszett. Az ágyban volt egy melegítő, amit lehetett állítani. Egész éjjel melegítette a hátamat az ágy. Nagyon jó volt. Másnap reggel 8 órakor indultunk a forgatás helyszínére. Megérkezésünk után reggeli, aztán öltözés és jött a forgatás. A film történetéről egyelőre nem írok, majd ha  elkészül, mindenképpen szerzek egy példányt és közzé teszem. Én nagyon oda tettem magam és szerintem nagyon jól sikerült a színészi játék. A rendező nagyon meg volt velem elégedve.Mindenki felszabadult, amikor látták, hogy fegyelmezetten végzem a munkát. Amikor a rendező kért valamit, azt lefordították nekem és én úgy csináltam, ahogy ő kérte. Mondták többször is, hogy "Good job" (Szép munka) - szabad fordításban. Forgatás után kései ebéd és utána vissza indultunk az apartmanunkba. Ezután már mindenki sokkal felszabadultabb volt. Én is nagyon jól éreztem magam, mert éreztem, hogy kiválót sikerült alakítanom. Jól eső érzéssel szálltam fel két nap múlva a hazafelé tartó gépre.

Tudjátok, amikor az ember eltervez valamit és sikerül elérnie, akkor az valami szenzációs érzés. Én kitűztem magamnak, hogy nemzetközi sikereket fogok elérni, nagy nemzetközi, Amerikai filmekben. Az egyik leghíresebb Magyar színész akarok lenni a nagyvilágban. Ez a Dél-Koreai forgatás az egyik állomása ennek. Magyarországon eddig több, mint 35 filmben játszottam. Én nem származom, színész, filmes, rendező családból. Én magamnak jártam és járom ki az utat. Nem könnyű ez az út, de amikor az ember mondjuk egy filmes díj átadó gálán megkap egy rangos díjat, már nem számít, hányszor mondtak neki nemet, hányszor utasították el. Én soha nem hallom meg a nemet! Egyszerűen elengedem a fülem mellett. Nem létezik, hogy nem! Ha valami eltervezek, azt megcsinálom és elérem a célt! Nem számít mennyi időbe telik, és nem számít mennyit kell dolgozni érte! A sportban is ezt csinálom és a színészet, filmezés terén is. Most a legfontosabb, hogy folyékonyan beszéljem az angol nyelvet. Októberben lerakom a középfokú nyelv vizsgát és utána a következő tervem, hogy keresek magamnak egy külföldi színész ügynököt. És persze a saját filmjeimet is hajtom.

Szóval, álmodjatok nagyot! Nagyon-nagyot!! Én is ezt teszem!  Minél elérhetetlenebbnek tűnik, annál inkább fogtok küzdeni érte! Az idő annak dolgozik, akinek tervei vannak! Céltalanul bolyongani az életben a legnagyobb idő pocsékolás! Higgyétek el, hogy bármi lehetséges! Itt az én példám! Márciusban még fogalmam sem volt, hogy mit hoz az Április. És Április 1-én, már egy Dél-Koreai akció filmben szerepeltem! Innen Magyarországról! Ha ez lehetséges, akkor bármi! Csak a cél legyen világos! És legyetek készek a lehetőségre! Én is ezt teszem!

Így a bejegyzés végére, leírnám azt a szöveget ami egész "véletlenül" volt a Koreai forgatáson a kezemre tetoválva! És nagyon megtetszett!

"ABBAN HISZEK, HOGY AZ ÉLETBEN AZ A LEGNAGYOBB KOCKÁZAT, HA NEM KOCKÁZTATSZ!"

Hamarosan jelentkezem!

Sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr566040633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása