Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A Világkupa plakátján!

2023. október 31. 15:15 - Warrior

Sziasztok!
Néhány napja hívott fel egy versenyszervező barátom! Elmondta, hogy nagyon szeretné, ha én lennék az idei Hanshi Kupa, Kempo Világkupa plakátjának arca! Beleegyezek –e? Tudjátok az ilyesmi mindig nagy megtiszteltetés! Mindig nagy öröm! Egyfajta elismerése a Kempos és Harcművészeti munkásságom előtt, ami már több mint 4 évtizede tart! Amikor velem reklámoznak egy nemzetközi eseményt, egy Harcművészeti Világkupát az rendkívül felemelő érzés! Igazság szerint sokkal, de sokkal messzebbre jutottam a Kempo-ban a Harcművészetben, a sportban, mint azt valaha gondoltam volna! 1980-ban 10 évesen kezdtem a Kempo-t! 1990-en vizsgáztam Fekete Övre az 1. Danra! Akkor még nem nagyon voltak idehaza harcművészeti versenyek! Aztán 1995-ben Ausztráliában ezüstérmes lettem a Világbajnokságon és 1996-ban szintén Ausztráliában Aranyérmes! És az óta megállíthatatlan vagyok! A verseny eredményeim felsorolása tizenkét A4-es oldalt tesz ki! De tudjátok mi az igazság? Elsősorban nem az érmek számítanak! Hanem az odavezető út! A verseny felkészülés menetét szeretem igazán! Közben, akivé, és amivé válok és ez által, ahogy pozitívan hatok az Emberekre! Az igaz siker, amikor valakitől azt hallom, hogy a példámon felbuzdulva elkezdett sportolni, edzeni, esetleg versenyezni! Ha ezt valaki 40 éves kora után kezdi el, az külön jó hír! Ha nekem sikerül, akkor nektek is sikerül! És ha ebben van egy pici részem, akkor már megérte!
Köszönöm Kárászi Balázs a felkérést! Ígérem a versenyen, ami velem van reklámozva, sok Aranyérmet fogok nyerni és még jobb példát mutatok!
391590621_814743710652382_505071380406265889_n.jpg
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr2518247437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása