Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Egy Harcos naplója

2009. január 16. 17:05 - Warrior

2009-01-16

Tergnap voltam Brazil jiu-jitsu földharc edzésen. Egész jól ment. Sajnos a múl théten megfáztam, így nem tudtam tegnapelőtt teljes erőbedobással edzeni. Tegnap már jól voltam, így tegnap bele tudtam adni mindent. Jól is ment. Keményen nyomtam, mivel 29-én utazok portugáliába az EB-re. Eddig kétszer voltam, de igazán nem jött össze. De idén, biztos, hogy összefog jönni, mert rengeteget készültem. Nagyon jó formában vagyok. Testileg és lelkileg egyaránt. Jó lenne nyerni. Majd beszámolok, hogy mi volt.

Az igazság az, hogy elég nehezen viselem, ha kikapok a földharc edzésen. Pedig ez ezzel jár. Az ember ott mindig alázatot tanul. Főleg az furcsa, hogy néha jobban, megy, néha rosszabul. Azt még nem tudtam eldönteni, hogy mitől függ. A versenyzés pedig egy külön történet. Rengeteg meccsem volt, de egy kis izgalom mindig marad, minden küzdelem előtt. Azt mondják, hogy az kell is.

Lehet, hogy az a baj, hogy néha túl görcsösen akarok nyerni. Most megpróbálok játszani az ellenféllel. Modjuk ez eddig még nem jött össze.

Egy héten háromszor szoktam súlyzózni is. Ezen a héten ezt egy kicsit elhanyagoltam. Ha sokat súlyzózok akkor egy kicsit fel megy a súlyom. Az pedig nem jó, mert azonnal leléptetnek, ha pár grammal több a tömeg. Tudni kell, hogy a Brazil jiu-jitsu versenyeken, közvetlen a küzdelem előtt mérik a súlyt. Minden más sportágban reggel, vagy előző nap történik a mérlegelés. Így a versenyzőnek van ideje enni, feltőltődni.

Itt, a küzdelem előtt közvetlen. Ezért a súlynak mindig toppon kell lenni. Jelenleg 71kg vagyok. A súlycsoportom 70-76 kg-ig. A Jitsu ruha kb 2kg. Nem akarom ki centizni, így inkább lejjebb megyek. nehogy az itthoni mérleg csaljon.

Hát ezek vannak. Jövőhéten újra edzés, és újra írok. Minden jót mindenkinek.

WARRIOR

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr64882083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása