Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Brazil jiu-jitsu EB. Portugália

2009. február 05. 23:26 - Warrior

 

Sziasztok.
 
Megjöttem az EB-ről. Nagyon jó volt. Európa bajnoki bronzérmet nyertem. Nagyon örülök neki, bár lehetett volna fényesebb is. Az igazság az, hogy a döntőbe jutásért játszott meccsem, nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. Az történt, hogy vezettem, de nem tudtam, hogy vezetek. Egy ázsiai fickóval harcoltam. Éreztem, hogy kb. harminc másodperc van hátra a menetből, így gondoltam kockáztatok. Felálltunk és a fickó azonnal bejött lábra. Én védtem, és gondoltam át dobom, magam fölött. Sajnos ez nem jött össze és az akciója miatt kapott két pontot és átvette a vezetést.
 Ha tudom, hogy én vezetek, akkor nem kockáztatok, csak lent tartom a földön és nyerek. Nem baj, nem vagyok telhetetlen. Jövőre jobb lesz. Jövőre nyerek, az biztos.
Kaptam egy szép bronzérmet. Örülök neki. Harmadszor voltam, és eddig még nem nyertem, most legalább érmet hoztam.
 A másik nagyon jó dolog, hogy ott volt Rickson Gracie. Végig nézte a meccsemet és gratulált. Ez nagyon jó volt. Ő a világ egyik legnagyobb harcosa. Nagyon jó volt látni élőben. Csináltunk közös képeket is.
 Jó volt kint, sokat tanultam, és jól éreztem magam. És  találkozhattam Rickson Gracievel.
 Hát ennyi a versenyről. Majd még írok bővebben is róla.
 
Sziasztok.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr78925474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása