Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Discoban történt

2009. február 08. 20:37 - Warrior

 

Sziasztok!
 
Most nem a versenyről írok, hanem a tegnapi discoról. Mint tudjátok, 16-éve dolgozok kidobó emberként is. Mindig próbálom a munkámat korrekten végezni. Néha talán már túl engedékeny is vagyok. Sajnos az emberek, ezzel visszaélnek. Úgy látom, mostanában pontosan ez történik. Az ital hatására teljesen állattá válnak az emberek. Nem szoktam bántani senkit, de néha az az érzésem, hogy van olyan ember, akire ráférne egy atyai pofon.
 Tegnap éjjel például jött egy barátom, és jött vele néhány barátja (kb. 10 fő). Mondanom sem kell, hogy mind nagydarab, a szokásos külsőkkel. Az egyik srác bátyja, már igencsak kapatos volt az elfogyasztott alkoholtól. Félmeztelenül táncolt a tánctéren. Általában ezt se szoktam engedni, hogy levetkőzzenek, de mivel a barátom bátyja volt, megengedtem. Sokan biztos azt gondoljátok, hogy az nem számít. Lehet, hogy nem szabadott volna hagyni, de nekem ez nem olyan könnyű.
 Nagyon sok a barát és sajnos nagyon sokan vissza is élnek vele. A következő pillanatban a félmeztelen ember, adott egy pofont egy teljesen ártatlan srácnak. Azonnal odamentem, hogy hagyja abba. Azonnal ki kellett volna dobni, de a barátom miatt nem tettem. Többen leállították az embert. Később, még adott egy pofont valakinek, ezek után elküldtük a társaságot. Persze közben volt tumultus, egymással is összeugrottak a barátomék. Ez történt. Nem tudom, hogy mi lett volna a helyes. Nehéz, mert barátok is vannak közöttük, és közben balhéznak is. Ha odamegyek, bizonygatják, hogy nem csináltak semmit, és bocsánatot kérnek, ha nem vagyok, ott apró balhék vannak, természetesen mindenki mata részeg. Sajnos úgy érzem, hogy keményebben kellett volna fellépni. Az első pofon után ki kellett volna dobni a rendetlenkedőt függetlenül attól. Hogy barát –e vagy nem. Elhatároztam, hogy a jövőben ezt teszem. Ha valaki balhézik, azonnal eltávolítom. Végül is, ha visszaél a barátsággal, én nem számít neki, hogy az én helyemen balhézik, akkor nekem sem számít a barátság.
 Régen is ezt csináltam, de aztán jött egy nyugalmas időszak. Most úgy látom, megint be kell keményíteni, és kivinni azt, aki balhézik. AZZONNAL!
 Ez az egész nem könnyű munka. Rengeteg a részeg és szinte mindenki meghülyül  az italtól. Normálisan szinte senkivel sem lehet beszélni. A füstbe, a zajba, elég rossz egész éjjel figyelni mindenre. Hát ez van.
 Ezen túl nem fogunk semmit hagyni. Majd leírom, hogy mi történik.
 
Sziasztok.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr2930930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása