Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Tegnapi disco

2009. május 03. 22:15 - Warrior

 

Sziasztok.
 
Tegnap volt disco. Érdekes módon semmi különös nem történt. Egy kisebb incidens volt, pontosabban kettő. Az egyik az volt, hogy egy hulla részeg srác összevissza dülöngélt és mindenkit fel akart lökni. Mit tesz ilyenkor a jó kidobó?
 Odamegy és normálisan szól, hogy hagyja el a vendég a helyiséget. Természetesen ez nem ment egyszerűen. A haverja ugyanis aki, történetesen ott állt, azonnal közbeszólt. Én ismertem a srácot, de akkor sem szeretem, ha beleszólnak a munkámban. Mindenáron azt akarta, hogy ne küldjem ki a fickót. Én nem tágítottam, mert a részeg fickó már többször fellökte az embereket, és gondoltam nem ártana neki egy kis friss levegő. Újra mondtam, hogy legyen, szíves menjen ki. A haverja, megint nem akarta ki engedni, de tudni kell, hogy ő is részeg volt. Megfogtam a részeget és elindultam, hogy ki kísérjem, persze a haverja megfogta a kezemet. Erre be pipultam, és mondtam, hogy ha azonnal nem engedi el a kezem, ő is repül. Ez hatott. Elengedett és kivittem, a részeget, mondtam neki, hogy egy kicsit levegőzzön. Persze a haverja is kijött.
 
 
Nem tudtam megállni és odamentem hozzá. Őszintén megmondom, nagyon ideges voltam. Nyomatékosan elmagyaráztam neki, hogy, ha még egyszer beleszól a dolgokba, nem fogom be engedni. Egy kicsit felemeltem a hangomat. Szerintem megértette, mert utána nem volt vele gond.
 Valamiért nem bírom, ha valaki részeg. Tudom, hogy furcsán hangzik, mert ilyen helyen dolgozok, és csak részegek vannak, de egyszerűen nem bírom, ha valaki tehetetlen az italtól. Főleg azt utálom, hogy értetlenek. Egyszerűen nem értik meg, amit mondok. Tisztában vagyok vele, hogy alkoholos állapotban mindenki ilyen. Ezzel ez együtt jár. Én azonban nem szeretem a részegeket. Azt sem szeretem, ha valaki a részegségre fogja, ha hülyeséget csinál. Mindig mondják, hogy nem tehet róla, mert részeg.
 
 
Ez nem semmi. Hogy nem tehet róla, ha részeg? Hát ki tehet róla? Kötelező inni? Rákényszerítik? Nevetnem kell.
 Tegnap például ott volt, egy full részeg lány. A saját hányadékában feküdt. Szerintetek, mennyire volt visszataszító? Nagyon.  Egy srác szólt neki, pontosabban, kérdezte tőle, hogy azért ilyen fénylő a haja, mert lehányta? Nem mondom a srác nagyon tapintatlan volt. A lány felugrott és agyon akarta verni a srácot. Alig bírtam lefogni.
 Így telnek a szombat estéim. Persze nem kötelező csinálni, tudom. Én csinálom. Az a furcsa, hogy meg akarom nevelni, őket. Pedig nem az én dolgom. Ezt otthon kellene a szülőknek, megtenni. Azt is tudom, hogy a fiatalok lázadók és szeretnek bulizni. Dehát vannak határok.
Én próbálok megértő lenni, és türelmes vagyok, de ha mindent rájuk hagyok, elszabadul a pokol. Engem pedig azért fizetnek, hogy rend legyen. És én rendet tartok.
 
 
 Ezek történtek. Két hét múlva verseny. Lassan el kell kezdenem fogyózni. A hosszú hétvége alatt, zabáltam, ahogy kell. Nem gond hamar leadom.  Ilyenkor semmi mást nem eszem, csak rizst és csirkét. Naponta hat alkalommal. Így leadom a felesleget. Persze edzés is van dögivel. Lassan búcsúzom. Legközelebb elmesélem egy francia versenyen történteket. Érdekes story.
Mindenkinek jó éjszakát.
 
Sziasztok.
 
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr211101195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása