Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Gondolatok a gazdagságról-Videó

2009. december 29. 22:57 - Warrior

Bevetés után:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sziasztok.

 

Remélem tetszett a videós riportom. Szerintem jó, és persze tanulságos. Még készítek a sráccal interjút. Van sok videóm, és persze elég sok van közöttük, ami nem vicces, hanem inkább elszomorító, de majd azokat is felteszem, ha meg tudom szerezni a beleegyezést. Hamarosan szilveszteri buli lesz, akkor biztos sok felvételt tudok készíteni, de hát nem mindig van rá idő, mert dolgozni is kell.

 

Egyébként ma voltam edzeni. Nagyon hiányzott már, és jó volt. Bár még annyira nem akarom magam túlhajtani, azért küzdök, ahogy kell.

   Lassan itt van a szilveszter. Jön az újév. Gondolom, mindenki megfogad mindent, hogy mit fog megtenni a 2010-es évben. Aztán vagy megtartja mindenki vagy nem. Mindenesetre jó, hogy legalább megfogadunk dolgokat.

 

Amikor azon gondolkodom, hogy milyen régi történeteket írja, mindig azon is kell gondolkodnom, hogy mit írtam, már és mit nem. Nem mindig tudom ellenőrizni, a régi bejegyzéseket. Nem akarom ismételni magam, és ha olyat írok, amit már írtam nyugodtan írjatok, hogy „Ezt már olvastuk!” Nem haragszom érte. Talán nem is kell mindig story-kat írnom. Szerintem titeket minden érdekel. Engem is érdekel minden. A blognak az a lényege, hogy az ember a gondolatait írja. Én is azt írom, és nem mindig történetek jutnak szembe.

 

Ma például olvastam egy cikket Bill Gates házáról. Szerintem mindenki ismeri az embert. Jelenleg ő a világ harmadik leggazdagabb embere. 29 milliárd dolláros magán vagyonával. Azért az komoly lehet.  Szóval a házát 7 évig építették, és jelenleg azon gondolkodik, hogy meg kellene nagyobbítani, mert kicsi. Ő szokott a házában fogadásokat tartani, és olyankor meghívja a barátait. Amikor belép a barát, kap egy karszalagot. A karszalagban egy chip van, amiben be van táplálva, hogy a viselője milyen hőmérsékletet, milyen színeket, milyen zenét stb. szeret. Ahogy megy az ember a házban, a chipet leolvasva a központi rendszer úgy intézi a hőmérsékletet, stb ahogy az ember szereti, és ami be van táplálva a chipbe.

 

Ámulok és bámulok. Ugye tudjuk, hogy a pénz az hatalom. Hát neki biztos van. És milyen sokan szeretnénk sok pénzt! És mennyire el vannak szegényedve az emberek. Pedig milyen jó lenne, ha mindenki így élhetne. Én tisztában vagyok vele, hogy az egészség a legfontosabb! Én is ezt vallom. De azért az fantasztikus lehet, ha az ember több pénzt keres, mint amennyit el tud költeni. Erre kell törekedni. Én hiszem, hogy tisztességesen is el lehet érni nagy vagyont. Biztos vagyok benne, hogy léteznek olyan vállalkozások, melyek adnak az embereknek, és úgy működnek, hogy mindenki jól jár. Én arra törekszem, hogy ilyen vállalkozást hozzak létre.

 

Elárulom, nektek a tervemet. Mivel szeretek emberekkel foglalkozni, ezért csapatépítő tréningeket fogok tartani. Cégeknek, és vállalatoknak. Már el is terveztem, hogy milyen módon, és hamarosan meg lesz a honlap is. Olyan feladatokat fogok csináltatni velük, melyek valóban csapattá kovácsolják a társaságot. Sok cég csinál ilyen tréningeket, de az enyém különleges! Egyedülálló, ezt garantálom. Harmincéves edzői pályafutás áll mögöttem, így van némi rutinom, a tréningek terén. Ha ezzel kapcsolatban van ötletetek, azt szívesen fogadom. Vagy véleményetek. Vagy javaslatotok, amivel cégekhez tudok menni. Szóval várom a visszajelzéseket.

 

Sok ötletem van még, de azok a tervezés stádiumában vannak. A filmem a másik legfontosabb. Már teljesen kész a forgatókönyv. A premierre a blog olvasóit ingyen meghívom. Hogy mikor azt nem tudom. Remélem egy év múlva sikerül megcsinálni.

 

Lassan befejezem az írást. Felteszek nektek egy videót. Ezt nem én készítettem, de érdekes. Egy részeg férfit mutat be, akit véletlenül vettek fel, ahogy…..

De inkább nézzétek.

 

Sziasztok.

   

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr41631574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása