Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A metrón

2010. január 14. 00:46 - Warrior

Sziasztok.

 

Remélem valami újat mondtam a hosszú élettel kapcsolatban. Tudom, hogy nem egyszerű úgy étkezni, ahogy Okinawa szigetén étkeznek, de azért érdekesek a tények. Nagyon nehezen megy a fogyókúra. Már arra is gondoltam, hogy magasabb súlycsoportban indulok. Csakhogy egyszer ott már indultam és egy kicsit nagyobbak voltak az emberek. Persze most sokkal jobb formában vagyok, és tapasztaltabb vagyok. Még ezt el fogom dönteni.

 

Néhány változás lesz a diszkóban. Ezen túl nagyon kell figyelnünk arra, hogy üveget ne hozzanak be. Mert, hogy, ha üveget hoznak be, akkor bent nem isznak, így nem lesz forgalom. Gyakorlatilag megmotozzuk az embereket. Nagyon rafináltak ám. Úgy becsempészik a piát, hogy öröm nézni. Pontosabban nem öröm. Vagy, ha észrevesszük, és nem engedjük be, akkor kint hagyják és kijárnak, hogy igyanak belőle. Na, ez fog most szombattól megszűnni.

 

Egyébként nagyon fáradt vagyok. Már majdnem hajnali 1 óra van. Ilyenkor szoktam haza érni edzésről szerdán. Ma volt még egy kis elintézni valóm, ezért még később értem haza. De azért annyira nincsen késő, hogy ne írjak.

  Ma mentem a metrón és felszállt egy kopasz skinhead fickó a haverjával. Beszélgettek és egy kicsit hallgattam. Nem szokásom mások beszédét hallgatni, de közel voltak, és elég hangosan is beszéltek. A kopsz srác jó hangosan, hogy többen is hallják, elmondta, hogy ő már harminc éve náci. Hát gondoltam úgy is nézel ki. A kopasz fejébe hátul bele volt tetoválva valami németül, és valamilyen embléma is volt. Én nem tudom, de soha nem tudtam azzal azonosulni, ha valaki szélsőséges nézeteket vall. Nekem ez egy kicsit furcsa. Mi járhat az ilyen ember fejében? Fogalmam sincs. Szerintem az embernek fogalma sem volt arról, hogy kik azok a nácik. Mindenféle ideológia. Hogy van ilyenekre idejük?

 

Megmondom, őszintén nagyon fáradt vagyok, és lehet, hogy ez a mai bejegyzés rövidebbre fog sikeredni. Lehet, hogy videót sem fogok feltenni, de legközelebb valami jót keresek nektek, amin jól tudtok szórakozni.

   Egyébként ma bent voltam a Next Station nevű filmes cégnél. Ők gyártották a Made in Hungária című filmet. Beszéltem a Neményi Ádám producerrel. Oda adtam neki a forgatókönyvet. Azt mondta, hogy elolvassa, és hamarosan jelentkezik, hogy elmondja róla a véleményét, és hogy lehet –e belőle filmet csinálni. Úgy, hogy nagyon várom.

 

Lassan befejezem.

 

Hamarosan jelentkezem.

 

Jó éjszakát.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr391670998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása