Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Fotózás-Filmes kaland

2010. február 11. 01:16 - Warrior

 

 

 

 

 

 

 

 

HARCOS! AZ ÚJ BIOTECH FOTÓK KÖZÜL EGY. A KEDVENCEM!

Sziasztok.

 

Már elég késő van, gondolom, ezt látjátok. Most értem haza edzésről. De kedvem van írni, így megteszem. Voltam jitsuzni. Volt egy Amerikai srác. Most láttam először, gondolom, hogy csak egy kis időre jött Magyarországra. Gondoltam harcolok vele egyet. Megmondom őszintén nem bírtam vele. Persze biztos az miatt is volt, hogy előtte ettem. Azt észrevettem, hogy ha tele van a gyomrom, akkor nem megy annyira a földharc. Általában figyelek erre, de néha annyira éhes vagyok, hogy muszáj ennem, és néha sokat eszek edzés előtt. Olyankor pedig nem megy annyira a harc. Hiába akarok teljes erőbedobással küzdeni, ha tele van a gyomrom. Mindig megfogadom, hogy nem eszem, és van, amikor már 2 órával előtte nem eszem, de néha ha sokat eszem 2 órával az edzés előtt, akkor is érzem a gyomrom. Szóval, ha nem lett volna annyira tele gyomrom, biztos lekopogtatom a srácot. Ez van.

 

Azt még nem is írtam meg, hogy nemrég voltam egy Biotech fotózáson. Tudjátok, én vagyok a Biotech táplálék kiegészítő cég egyik termék családjának, a Brutalnak az egyik reklám arca. Szombaton csináltunk egy újabb fotó sorozatot. Szerintem szenzációsan sikerült. Komolyan. Nagyon jó volt a fotós is és a körülmények is. Meg aztán azt mondják, hogy szeret engem a kamera, ebben az esetben a fényképező gép. Hát remélem így van. Egy nagyon jó barátommal közösen fényképeztek bennünket. A barátom neve csak ennyi, hogy Cápa. Sokan ismerik. Kemény jitsu harcos. Katalógusban is meg fognak jelenni a képek, és biztos több nyilvános fórumon is viszont lehet látni őket. Ide is fogok feltenni majd, ha hamarosan megkapom őket. Jók ezek a fotózások, mert egy kicsit kell színészkedni is. Játszani kell, azt pedig imádom. Elmondják, hogy mi a koncepció és én úgy játszom, ahogy szeretnék. Az eredmény önmagáért beszél.

 

Egyébként tegnap hívtak, a Jóban- Rosszban sorozattól, hogy kellene benne szerepelni. Tudjátok a TV2-őn szokott menni. Egyszer már szerepeltem benne. Egy munkást játszottam benne. A Gesztesi Károly egyik munkását játszottam. Most valamilyen biztonsági őrt kell játszani. Jövő héten Hétfőn és Pénteken lesz a forgatás. Ennek is örülök, mert minden egyes leforgatott filmmel, amiben szerepelek, közelebb kerülök a célomhoz, hogy igazi nagy mozi filmekben játsszak főszerepeket. Ezt mindekképpen elérem. Azért most már elég sokszor hívnak.

  A saját forgatókönyvemet is ajánlgatom, biztos vagyok benne, hogy hamarosan találok egy olyan producert, aki lát fantáziát abban, hogy megfilmesítse.  Már nagyon közel vagyok hozzá. Már szerepeltem több mozi filmben, de én főszerepet akarok.

 

Erről jut eszembe, elmesélek egy történetet, az egyik forgatásról. Tudjátok szerepeltem a Kalandorok című Magyar mozifilmben. Ha valaki nem látta, nézze meg. Én játszom azt a részeg román rendőrt, akit elüt a Rudolf Péter. Szóval, a film egyik részét itthon vettük fel, a másik részét pedig Romániában. Repülővel mentem ki, ahogy meg volt beszélve. Marosvásárhelyen szállt le a gép. A repülőtéren várt egy sofőr, táblával a kezében, ahogy a filmekben. Nagyon jól éreztem magam. Elmentünk a szállásra, ami egy nagyon jó szállodában volt. Másnap volt a forgatás. A sztory az volt, ahogy a filmben is látjátok, hogy a Rudolf Péter által játszott karakter megy autóval az úton. Az autóban ül a fia, és az apja, akit Haumann Péter alakít. Én a részeg román rendőr le akarja stoppolni az autójukat, és amikor lassítanak, egyszerűen ráugrok az autóra a motorház tetőre. Gyakorlatilag elütnek, de inkább én ugrok. Megütöm magam, és ájultan lezuhanok a földre az autó elé. Ők kiszállnak, és mivel nem tudják, hogy mi tévők legyenek, beraknak az autóba és én is utazok velük sok kilométeren keresztül. Az idegeskedéstől, hogy mi lesz velük és attól, hogy az általam játszott román rendőr kezd ébredezni, a Rudolf Péter által játszott karakter hirtelen lefékez, és elhatározza, hogy kirakja a rendőrt, azaz engem az út szélére. Rudolf Péter és az apját játszó Haumann Péter megfognak és kiraknak az autóból. Az egyikük a kezemet, a másikuk a lábamat fogja meg és felemelnek. És, ahogy felemeltek abban a pillanatban Rudolf Péter háta meghúzódott. Ez a filmben nem látszik, de én ott láttam, és ő mondta is nekem. Azt tudom, hogy sokáig fájt a háta. Az autóban kicsi volt a hely és valószínűleg nem tudott olyan testtartással rendesen megfogni, hogy ne húzódjon meg a háta.

  Na, gondoltam, Magyarország egyik legjobb színésze miattam fog egy pár napig fájós háttal mozogni. Pedig én nem tehettem róla, mégis furcsa volt szituáció. Egyébként jóban voltunk a forgatáson, és Haumann Péterrel azóta is rendszeresen beszélek.

  Hát ennyit a forgatásról.

Lassan befejezem, mert jön a pihenés. Most csak egy képet teszek fel. Az új fotózásból van. Egyelőre ezt tudtam megszerezni, és ez lesz a kedvencem, az biztos.

 Szerintem szenzációs.

 

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr221748339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása