Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Fogorvosnál-Forgatókönyv-Star Wars paródia videó

2010. február 18. 01:57 - Warrior

Sziasztok.

 

Ma reggel felkeltem és mentem fogorvoshoz. Én, is mint mindenki utálok fogorvoshoz járni. Van néhány amalgámtömés a fogamba és azt szeretném kicseréltetni sima tömésre. Megnézte a fogorvos és mondta, ha már ott vagyok, akkor leveszi fogköveket. Hát azt nem mondom, hogy fájt, de nem kaptam röhögő görcsöt. Olyan furcsa érzés fogott el, a sok fehér köpenyes ember láttán. Mindenhol fogorvos tanulók. Leendő fogorvosok. Mindenféle nemzet, India, ázsiai stb. Gondolom, nálunk nagyon jó lehet az orvosi oktatás, mert rengeteg külföldi tanul itt. A barátom, aki csinálja a fogamat, idén fog diplomázni. Szerintem remek fogorvos lesz.

Az edzés nem ment túlságosan jól. Nem is volt kedvem küzdeni. Olyan levert voltam, hogy az hihetetlen. Nem is tudom, hogy miért.

 

Most már másnap van. Tegnap csak annyit írtam amennyi fentebb van. Egyszerűen úgy éreztem, hogy jobb, ha pihenek. Ma már jobban ment az edzés is. Tegnap valahogy a gyomrom is egy kicsit furcsa volt.

  Egyébként átgondoltam a forgatókönyvemmel kapcsolatos dolgokat. Most elkezdtem elolvasni az egyik könyvemet. A forgatókönyvírásról szól. Egy kicsit változtatok a történet elején. Nem sokat csak egy kicsit. Konkrétan annyit, hogy a főszereplő jelentős jellemfejlődésen menjen keresztül a film végéig. Az elején egy kicsit nagyképű és olyan, aki a sikertől elszállt a végén pedig teljesen megváltozik, és jó irányba indul el. A feleslegesnek vélt részeket is kiveszem belőle. Részleteket azért nem írok, hogy meglepetés legyen. Majd csak ha már biztos a film, akkor fogok írni konkrétumokat. Szerintem a magyar filmgyártás egyik remekműve lesz. Nagyon jó poénok vannak benne, remek történet és egy kis romantika. Nem túl sok, hogy ne legyen csöpögős, de egy kis érzelem kell.

 

Nagyon várom, hogy találjak egy producert, aki felkarolja. Érzem, hogy közel vagyok a célhoz. Most írom a forgatókönyvem 4. változatát. A szakma berkein belül azt mondják, hogy általában a 10. változatból szokott film készülni. Én azért bízom benne, hogy az én könyvem hamarabb filmre kerül. Annyira bízok benne, hogy az hihetetlen! Várom a filmkészítést, és a bemutatót. A blogom, minden olvasója ingyen nézheti majd meg egy külön vetítésen. Ez biztos! Csak készüljön el.

  Ha már filmezésnél tartunk, pénteken megint megyek a Jóban, Rosszban forgatni. Hétfő kinti felvételeket forgattunk, pénteken pedig belső stúdió felvételeket forgatunk. Nekem egyébként nagyon furcsa a Jóban Rosszban forgatása. Olyan tökölős. Én nem szeretem, ha valami túl van húzva. Az a sok állás, beállítás. Én, ha saját filmeket fogok csinálni, biztos nem fogok ennyit tökölni. Olyan mintha mindenki az idők végezetéig ráérne. Azt gondolná, az ember, hogy az a cél, hogy minél hamarabb meglegyenek a jelenetek. De nem. Ki van adva, hogy egy adott jelenet sorra egy nap, van és azt nyugiba végig dolgozzák. Én ezt a  munkatempót nem szeretem. Persze lehet, hogy a jó munkához idő kell, és azért van annyi várakozás, hogy a felvétel tökéletes legyen. De szerintem egy kicsit gyorsabban is lehet profi munkát csinálni. Én legalábbis úgy fogom csinálni a saját filmemet.

 

Sok tervem van a filmekkel kapcsolatban. Két történetem van forgatókönyvben megírva. Mindkettő nagyon jó. És van két film sorozat tervem. Mindkét projekt újszerű, mégis nagyon jó. A Főiskola után bízom benne, hogy olyan pozícióban leszek, ahol meg tudom valósítani a terveimet. Ha nem, akkor csinálok saját filmes vállalkozást, és ott valósítom meg az ötleteimet. Olyan jó magyar filmeket lehetne csinálni. És néha olyan satnya, nézhetetlen filmek születnek, hogy elképzelni sem tudom, hogy készülhetett el a film. Nem akarom lehúzni név szerint őket, de van olyan film, amit kb. 1000 ember nézett meg. A Valami Amerika című filmet, meg kb. 400.000 ember.  Azért van különbség.

  A magyar filmekben a történettel van sok gond. Nem igazán tudnak a magyarok forgatókönyvet írni. Bár egyre jobban kezd elterjedni az újabb, jobb forgatókönyvírás. Vannak néhányan, akik megelőzték a korukat és remek könyveket írnak. A film lényege a jó forgatókönyv. A történet. Olyan sztorik kellenek, amik viszik magukkal a nézőt. Az is igaz, hogy nem könnyű jól megírni egy jó forgatókönyvet. Én azon vagyok, hogy jól megírjam a saját könyvemet.

Lassan befejezem a forgatókönyvről a gondolataimat. Holnap megint írok.

 

Felraktam egy film paródiát. A Birodalom visszavág című film egy részletének paródiáját. Szakadni fogtok a nevetéstől.

 

Sziasztok.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr621767978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása