Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Az írásról-Skywalker Lajos videó

2010. április 07. 00:21 - Warrior

 

A NAP MONDÁSA: A LÁNGÉSZ EGY SZÁZALÉK IHLET, ÉS KILENCVENKILEN SZÁZALÉK VEREJTÉK!

(EDISON)

 

 

Sziasztok.

 

Vége a húsvétnak. Elég szar idő volt. Pedig április van. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem már nagyon elegem van ebből a hidegből. Már várom, amikor kiülhetek a teraszra enni, reggel. Természetesen egy rövidnadrágban, szikrázó napsütésben. Úgy látszik, arra még várni kell. Azért az biztos, hogy elkerülhetetlen a jó idő. Megállíthatatlanul jön. Csak lassan!

  Ma voltam edzésen és edzést is tartottam. Bp-en jiu-jitsuztam, és Budaörsön edzést tartottam. Elég jól ment a földharc, bár érzem, hogy a diéta miatt most már elég könnyű vagyok. Sokszor eszem keveset. Így fogyok. Pontosan 70 kg- vagyok. Valószínűleg elkezdek egy kis súlyzós edzést, hogy az izom ne menyjen le. Arra szükségem van. Azért nem akarok a ló túloldalára esni. Még 6 hét van hátra. Azért várom, hogy vége legyen. Bár már annyira hozzászoktam a rizshez és a csirkéhez, hogy meg sem visel annyira, ha pacal pörköltet látok. Tényleg a fejben dől el. Nem mondom, hogy nem hiányzik néha a hamburger és a big mac, de ilyenkor jövök rá, hogy milyen az, ha az ember igazán elhatároz valamit.

 

Ha igazán elhatározol valamit, akkor semmi sem állíthat meg. Most nem arról beszélek, hogy csak úgy tervezgetsz valamit, és álmodozol valamiről.  Nem erről. Hanem hogy IGAZÁN ELHATÁROZOD!

Amikor nem hagysz magadnak más lehetőséget, csak hogy véghez vidd az akaratodat. Amikor nem lehet megállítani! Amikor a vereség gondolata meg sem fordul a fejedbe! Azt gondolom, hogy olyankor tényleg el tudod mozgatni azt a bizonyos hegyet.

Én, ha néha elmegyek egy olyan kaja mellett, amit imádok, de tudom, hogy diéta alatt nem lehet enni, csak határozottan azt mondom magamnak, hogy NEM!

Így már el is van döntve. Nincs olyan, hogy csak egy kicsit. Hogy ez nem számít. Vagy 100%-osan csinálok valamit vagy sehogy. Azért nyertem annyi versenyt és azért sikerült beutaznom a világot, és ezért szerepeltem 10 filmben.

  És ezért tudtok ti is elérni bármit az életben.

 

Jó befejezem az okítást. Csak próbálom, hogy rátok is ragadjon az életfilozófiámból, ha már megtiszteltek és olvassátok a blogomat. Amikor elkezdtem írnia blogot, nem tudtam, hogy mi lesz belőle. Régebben írtam naplót, ha nehezebb időszakom volt. Aztán gondoltam, hogy írok akkor is, ha könnyebb időszakom van. És gondoltam, hogy írok úgy, hogy mindenki olvashassa. Nagyon sokáig néhány ember olvasta, és képzeljétek a múlt hónapban az egyik napon 760-an olvasták el. Azt hittem nem jól látok. Örültem, hogy ennyien kíváncsiak, az írásaimra. Néha beleolvasok más blogokba is. Néha nagyon másképpen írnak, mint én. Én nem tehetek róla, de én őszintén írok. Valószínűleg nem használok, olyan remek szó fordulatokat, mint néhány tehetséges író, de írok. Úgy ahogy érzem, hogy írnom kell.

 

  Mostanra kialakult biztos a saját írási stílusom. Azt is megfigyeltem, hogy néha másképpen írok, és másról. Biztos ez a lényege, hogy olyat írok, mai jön belőlem. Van olyan, hogy nincs ihletem, de aztán hamar eszembe jut, hogy mi történt velem az nap, esetleg egy régi kaland, vagy a diszkó. Szóval van mit írnom. Film forgatókönyvet is írok, és elkezdtem egy regényt is. Na, azt aztán ritkán írom. Nagyon az elején tartok. Lehet, hogy valamikor elmondom, hogy miről szól. Az igazság az, hogy kb. 3 oldal van meg. Nem sietek vele. Egyszer biztos elkészül, de ha nem az sem baj. Igazság szerint nem is tudom, hogy miért kezdtem el a regényt. Sokat olvastam és abban a pillanatban azt gondoltam, hogy én is tudok érdekes sztorikat kitalálni. És ki is találtam egy érdekes sztorit és elkezdtem, papírra, akarom mondani számítógépre vetni.

 

Lassan bejezem, mert el el kell tennem magam éjszakára.

 

A milliomos hírekben olvassátok el hány milliomos van Kínában.

 

Jó éjszakát.

 

 

MILLIOMOS HÍREK: REJTŐZKÖDŐ GAZDAGOK A 875 EZER MILLIOMOS ORSZÁGÁBAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VAN AKI NEM REJTŐZIK EL.

A Hurun Research Institute legfrissebb kutatásából kiderült, hogy Kínában 875 ezer embernek van 10 millió jüannál nagyobb vagyona 2010-ben, ami dollárban és euróban számolva is milliomost jelent. Csak Pekingben 150 ezer milliomossal találkozhatunk, de még több lehet a rejtőzködő gazdag az országban.

 

Kína gazdaságának felfelé ívelésével egyre nő a milliomosok száma is az országban. A Hurun Wealth Report 2010 szerint 875 ezer multimilliomos található az országban, akik vagyonát euróra vagy dollárra váltva is hétszámjegyű összeget kapunk. A számuk 6,1 százalékkal nőtt tavaly óta.

 

Peking 150 milliomossal büszkélkedhet, második helyezett Kanton tartomány 145 ezer, harmadik Shanghaj 122 ezer milliomossal. Mindegyik megfelel egy-egy nagyobb magyar város lakosainak számával.

A leggazdagabbak listáját idén úgy készítették el, hogy 50 százalékkal megemelték az alsó határértéket, idén csak 150 millió dollárral lehetett felkerülni a Rich Listre, mégis 180 emberrel többet számoltak össze a legtehetősebbekből.

Kínában a felmérés szerint 130, dollárban számolt milliárdos található. A gazdagok számának hirtelen megugrása és az egyéb szakértői tapasztalatok alapján azonban felhívják a figyelmet, hogy az országban számos rejtőzködő gazdag él, akik sosem kerültek fel a listára korábban.

(Forrás: deluxe.hu)

 

 EGY KIS POÉN VIDEÓ 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr31900563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása