Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Edzésen-Könyv ötlet

2010. május 12. 01:18 - Warrior

 

 ÉN ÉS BENCE BARÁTOM HARCOLUNK EGY SUBMISSION GRAPPLING VERSENYEN KÉT HÉTTEL EZELŐTT

 

Sziasztok.

 

Hát elég késő van. Nemrég értem haza edzésről. Valahogy ma nehezebben ment a Jiu-Jitsu. Elég kellemetlen fájdalmam van a combomban. Mégpedig azért, mert tudjátok, van olyan, hogy az ellenfél megfogja a lábamon a nadrágot. Persze a nadrág elég feszes és néha a bőrömmel együtt fogja meg a nadrágot. Na, ma is ez történt. Úgy igazán megcsípnek ilyenkor. Másnapra kék-zöld a helye. Nem panaszkodom, de azért nem mindig egy leányálom a küzdelem. De hát ezt pontosan tudja az, aki velem együtt edz.

  Egy kicsit jobb lenne technikából küzdeni, mert még mindig elég erővel nyomom a dolgokat. Hatodik éve edzek, de néha még mindig erőből harcolok. Pedig mint tudjuk a technika a lényeg. Mindig a technika számít. Egészen addig, amíg valamilyen kezdővel, vagy nagyon erős emberrel nem kerülök össze. Na, akkor aztán és is erővel megyek.

Éppen e gondolkodtam, hogy ezen egy kicsit változtatok. Holnap el is kezdem az edzésen.

 

Egyébként nagyon gondolkodom azon, hogy írok egy könyvet a blog bejegyzésekből. Pontosabban olyan történeteket, amiket már itt is olvashattatok, de egy kicsit részletesebben leírom, vagy pedig még egyáltalán nem említettem. El is kezdtem írni. Amolyan önéletrajzi írás lenne, tele jó sztorikkal, kalandokkal és természetesen, sport élményekkel, éjszakai kalandokkal a diszkóban. Egyszóval mindent bele írnék, ami eddig történt velem. Egy kicsit olvasmányosabb formában. Nem tudom, hogy milyen lenne, de szerintem, aki szereti a blogomat, az azt is imádná. Várom a visszajelzéseket, hogy mit szólnátok hozzá? A címe az lenne, hogy „EGY HARCOS NAPLÓJA”.

  Persze fogalmam sincs, hogyan lehetne kiadni. Ki lehetne egyáltalán adni és milyen vonzatai lennének. Mennyire érdekelné a kiadót és az olvasókat? Még soha nem adattam ki könyvet.

  Azért nem vagyok olyan híres ember, akinek úgy akarják olvasni az életét, mint mondjuk más híres embernek. De szerintem érdekes életem volt és van. Néha nagyon tanulságos.

 

Őszinte leszek, vannak olyan dolgok, amiket még nem írtam le és talán a könyvben megírnám. Nem mindig van időm írni, a legnagyobb sajnálatomra. Nagyon szeretek írni, de ti is látjátok, hogy hajnali 1 óra van. Ilyenkor az emberek már alszanak. Nekem is majd lecsukódik a szemem. Persze, ha már elkezdtem a blogot, akkor írom. Nekem megtiszteltetés, hogy olvassátok. Örülök, hogy egyre többen kíváncsiak arra, hogy mi lakozik legbelül. És, hogy mi történik velem.

Ma például defektet kaptam. Fogalmam sincs, hogyan, mert nem jártam olyan helyen, mégis leeresztett teljesen az egyik hátsó kerekem. Elmentem a gumishoz és felraktuk a pótkereket. Holnap pedig megcsinálja nekem az eredetit.

Ez miatt egy kicsit el is késtem az edzésről, ami azzal jár, hogy nem tudtam annyira bemelegíteni. A bemelegítés pedig nagyon fontos. Ahogy egyre idősödök, egyre fontosabb. Persze nem vagyok aggastyán, de azért húsz éves se, bár annyinak érzem magamJ. Remélem, még egyszer annyi ideig fogok edzeni, mint amennyi most vagyok. Ezt akarom.

 

Lassan befejezem az írást. Még olvassátok el, hogy mi történik a milliomosok világában.

 

A kép a Submission Grappling házi versenyen készült.

 

Szaisztok.

 

 

 

MILLIOMOS HÍREK: HATKEREKŰ HAMMER, JAPÁN-AMERIKAI KÖZÖS MUNKÁVAL

 

Egy japán tuningcég hatkerekű változatot készített a Hummer H2-ből.
 

 

Elég bedobni a hírt, hogy vége a Hummernek és a tuningcégeknek máris meglódul a fantáziájuk. A japán Calwing tuningcég amerikai részlege, a 213 Motoring a H2-vel játszadozott el kicsit.

Legszembetűnőbb változás, hogy a mérnökök megnyújtották az autót, méretes és egyben kényelmes hátsó teret kialakítva. Különlegesebbé teszi az összképet, hogy egy extra tengely beiktatásával újabb két, hatalmas kereket szereltek fel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EGY EGYEDI HUMMER

 

Egyedi karosszéria-csomag, új kipufogórendszer és külső hangulatvilágítás is készült, bent a szokásos limuzinos hangulat várja az utasokat. Bőrkárpitok, süppedős szőnyegek, nagy LCD-tévék és minibár gondoskodik a jó hangulatról.

 

(Forrás:deluxe.hu)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr731994055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása