Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A célok-Elégedettség-Játék az oroszlánokkal videó

2010. május 14. 23:18 - Warrior

Sziasztok.

 

Reggel felkeltem és nagyon borongós volt az időjárás. Ez van. Ilyennek is kell lenni. Ha nincs, rossz nem tudjuk értékelni a jót. Az autómra legalább nem másztak fel a macskák. Ha vizes, akkor nem másznak fel. Látjátok, minden éremnek két oldala van.  Egyébként ma vettem rá egy takarót. Jól ki….am a macskákkal. Éppen az előbb tettem fel az autóra. Ez amolyan vászonborítás. Takaró. Éjjelre csak ráhúzom és kész. Aztán mászhatnak rá. Nyoma sem lesz. Nagyon örülök neki, hogy meg tudtam venni. Most már nem aggódom. Gondolhatjátok milyen ideges voltam, amikor lemosattam az autót, reggel pedig az egész autó, a motorháztetőtől, a szélvédőn keresztül mindenhol sáros macskalábnyom volt. Én nem ám csak sima lábnyom, hanem látszott, hogy elsőre nem sikerült neki felugrani, így mindenhol sáros csúszás nyomok. Na, ennek vetettem véget ma. Most már mászhatnak. Úgy látom, remekül működik a dolog.

 

Ma voltam Jiu-Jitsu edzésen is. Elég jól ment. Bár valahogy elfáradtam eléggé.  A végén gyűrtem egyet a Robi nevű edzőtársammal. Róla tudni kell, hogy majdnem 90 kg. Először befogott fojtásba. Kénytelen voltam lekopogni. Aztán pedig én fogtam be őt lábfeszítésbe. Akkor meg ő kopogta le. Ez egy ilyen sport. Néha az egyik adja fel, néha a másik.

  Én megmondom, őszintén utálom feladni. Utálok kopogni. Pedig veszíteni tudni kell. Én ezzel tisztában vagyok, de néha akkor is olyan rossz érzés. Pedig edzésen nem probléma, ha az ember veszít. Ott kell gyakorolni. Csakhogy annyira bennem van a győzni akarás. De hát ez is olyan, mint minden más. Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni! Lassan 6 éve edzek Brazil Jiu-Jitsut. A fejembe vettem, hogy fekete öves leszek ebből is. Azt már látom, hogy nem könnyű. De hát mi az? Ha könnyű lenne, lehet, hogy nem is akarnám.

 

Tegnap azt hittem, hogy ma kell mennem, vizsgázni a Főiskolára. Aztán kiderült, hogy elnéztem a NEPTUN-ban, és még sem kell mennem. Egy kicsit meg is nyugodtam. Eddig 3 vizsgám meg van. Hamarosan meg lesz a többi is és akkor vége az első évnek. Utána már csak kettő van. Aztán ha akarom, akkor mesterképzés, de azt még nem tudom, hogy akarom –e. Szeretnék, másmilyen diplomát is szerezni. Ne kérdezzétek, hogy milyet, mert még nem kristályosodott ki igazán. Érdekel a film készítés más területe is (kamera, producerség, vágás stb.) Érdekel a közgazdaság, a jog, a felnőtt képzés. Szóval vannak elképzelések.

  Az a jó, hogy bennem előbb-utóbb midig rajzolódik a cél. Ha pedig a cél pontos, akkor már nem olyan nehéz az elérése.

Arra rájöttem, hogy nagyon sok emberrel az a baj, hogy maga sem tudja, hogy mit akar. Ez nem jó. Szerintem az a legfontosabb, hogy igazán, őszintén mindenki magába nézzen, és akkor meglátja azt, hogy mit szeretne igazán. Önmagának az ember nem tud hazudni. Mindenki másnak lehet, de az ember magának nem tud. És, ha meg van, hogy mi a cél, mi az, amit igazán szeretnénk, akkor már meg is tettük az út felét. Ezt jól jegyezzétek, meg.

  Én néha nagyon megfontolom, hogy mire gondolok, és hogy mi van a fejembe, mert azt vettem észre, hogy valóra válik minden!! Ezt komolyan mondom. Viszont így olyan dolgokat tűzök ki, ami pozitív és mindenkinek jót okoz.

 

Egyik reggel edzés előtt megkérdezték, hogy vagyok? Igazán elgondolkodtam. Rájöttem, hogy semmi okom panaszra. Egészséges vagyok, sok barátom van, szeretnek, én is szeretek, meg van mindenem. Boldog életem van. Minden egyes napért hálát adok. Hálát adok mindenért, amim van. Nála sokkal, de sokkal rosszabb helyzetben vannak emberek. Én hálás vagyok az Istennek, hogy az vagyok, aki és olyan vagyok amilyen. Persze nem vagyok eltelve magamtól, és van még mit tanulnom, de örülök annak, ami körülvesz, és megköszönök mindent, amit az élettől kaptam. Tényleg hálás vagyok.

Hát ennyit mára. Egy kicsit lelkiztem, de így éreztem. Jó éjszakát mindenkinek. Hamarosan jelentkezem. Feltettem egy videót. Egy fickó játszik az oroszlánokkal. Nem semmit!

 

Sziasztok.

 

 

MILLIOMOS HÍREK: EURÓPA LEGDRÁGÁBB LAKOSZTÁLYA

 

A cannes-i Majestic Hotelben található jelenleg Európa legdrágább lakosztálya: a filmfesztivál díszvendégeinek fenntartott ötcsillagos szálloda 650 négyzetméteres alapterületű luxuslakosztálya 38 ezer euróba, vagyis 10,5 millió forintba kerül egy éjszakára.

  

A francia tengerparti kisvárosban a három nagy ötcsillagos (Majestic, Carlton, Martinez) mellett számos egyéb hotel működik, amelyekben az elmúlt két évben ezer új szobát és lakosztályt alakítottak ki 180 millió eurós befektetéssel.

 

 

 

 

 

 

 

 

LAKOSZTÁLY A MAJESTIC HOTELBEN

  

A Fesztiválpalota tőszomszédságában található Majestic Hotelben - amelynek termeibe és saját strandjára szerda este nyolcszáz vendég volt hivatalos a 63. Cannes-i Filmfesztivál megnyitóját követő fogadásra - 44 új luxusszobát adtak át az áprilisban épült új szárnyban - írta csütörtökön a Libération című francia napilap.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 KELLEMES KILÁTÁS A KIKÖTŐRE

 
Dominique Desseigne tulajdonos a francia nemzeti bank helyi kirendeltségének lebontott épülete helyén terveztette meg a harmincas években épült szálloda új szárnyát, amelynek legfelső szintjén található Európa jelenleg legdrágább lakosztálya: a 450 négyzetméteres tengerre néző szalonhoz két hálószoba, önálló fitneszterem, házimozi és egy külön lifttel megközelíthető tetőterasz, azon pedig egy 11 méter hosszú uszoda is tartozik.

  (Forrás: MTI)

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr422004060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása