Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A meghallgatott imádság

2010. december 02. 23:10 - Warrior

Sziasztok.

 

A MEGHALLGATOTT IMÁDSÁG

 

Erőt kértem az Úrtól,

S Ő nehézségeket adott,

melyeken megedződtem.

Bölcsességért imádkoztam,

és Ő problémákat adott,

melyeket megtanultam megoldani.

Előmenetelt óhajtottam,

gondokozó agyat és testi erőt kaptam

hogy dolgozzam.

Bátorságot kértem,

és Isten veszélyeket adott,

melyeket legyőztem.

Szeretetre vágytam,

és kaptam az Úrtól bajba jutott embereket,

hogy segítsek rajtuk.

Kegyes jóindulata helyett,

alkalmat kaptam a jóra.

Semmit sem kaptam, amit kértem

és mindent megkaptam, amire szükségem volt.

Meghallgatta imádságomat!

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr582489574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása