Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Jiu-Jitsu EB. Portugália 1. Nap

2011. január 27. 23:39 - Warrior

Sziasztok.

 

Sikeresen megérkeztem Portugáliába. Nem túl hosszú repülőút után. Először leszálltunk ás Frankfurtban aztán kb. egy óra várakozás után indultunk tovább Lisszabonban. A szokásos napsütés fogadott és kb. 20 fok, ami az otthoni tél után igazán felüdítő. Szóval leszálltunk és egy edző társammal együtt felültünk egy helyi járatra, amivel sikeresen bejutottunk városközpontba.Ott már én ismerős vagyok, mert talán tudjátok, hogy ötödik alkalommal vagyok Portugáliában.Megtörtént a szállás elfoglalása, és elmentünk megnézni a verseny helyszínét. Nekem már ismerős persze a helyszín, de a többiekkel természetesen elmentem velük.

 

Utána vissza a szállásra. Zuhany és pihenő. Pontosabban valahogy nem tudtam annyira aludni. És ráadásul reggelre megfájdult a torkom is. Hogy miért az nem igazán tudom.  Mindegy, mert igazán nem fogok vele foglalkozni. Most versenyen vagyok és csak ez számít. A maximumot akarom kihozni magamból.Szokás szerint rengetegen vannak a versenyen. De hát ez Európa bajnokság. Itt mindenki nyerni akar. Én is!!Egyébként sok videó felvételt is csináltam, abból komplett úti filmet fogok csinálni. Vágással, zenével és mindennel, ami kell egy jó filmhez.

 

Néhány srác ma küzdött, én pedig szombaton fogok harcolni. Biztos elég kemény lesz, de hát ez van. A Gyurika az egyik edzőtársam harmadik helyezést ért el a súlycsoportjában.Egyelőre ennyi. Holnap többen fognak harcolni és pedig szombaton, mint már említettem.Nagyon szeretnék nyerni, de biztos nem lesz séta galopp. Keményen kell küzdenem.

Lassan lefekszem aludni.

 

Holnap jelentkezem.

 

Sziasztok.

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr722619534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása