Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Edzés-Milliomos gondolatok

2011. március 24. 12:19 - Warrior

Sziasztok.

 

MÁRCIUS 23. SZERDA 

Ma szerda van. Ugye tegnap említettem, hogy elkezdtem edzeni keményen. Hát mit mondjak estére olyan fáradt voltam, hogy elaludtam a Tv-n. Egész éjjel nem keltem fel és reggel 9.30-ig aludtam. Persze mindig ez van, ha elkezdek egy keményebb munkát. És persze lehet, hogy az is számít, hogy 30 fölött vagyok. Egy kicsivel (De ezt ne mondjátok el senkinek. Ha kialszom magam és megborotválkozom, maximum 25-nek nézek ki J)

A 30 fölöttről persze nem veszek, nem akarok tudomást venni. Hogy ez jó vagy nem azt nem tudom. Biztos eljön az a pillanat, amikor kénytelen leszek szembe nézni a tényekkel, hogy nem 20 éves vagyok, amikor semmit sem fárasztott el! De egyelőre húzom a dolgokat.A súlyzózást ma akarom kezdeni. Úgy néz ki az edzés, hogy hétfő- szerda-péntek súlyzós edzés, kedd- csütörtök- szombatfutás. És persze mindennap Brazilian Jiu-Jitsu. Hát ez van. És persze a diétát is elkezdtem, hogy a súlyom is lejjebb menjen. Már az EB-én is probléma volt, hogy eggyel magasabb kategóriában indultam. Úgy, hogy három napja elkezdtem a napi hatszori étkezést 2 óránként.

 

MÁRCIUS 24. CSÜTÖRTÖK 

Tegnap gyorsan kellett befejeznem az írást, mert mentem edzésre. Sajnos néha nem tudom kellőképpen befejezni az aznapi írásomat, mert egyszerűen csak felállok a gép mellől és indulok. Aztán az történik, hogy este haza érek, és csak arra van erőm, hogy az ágyba dőljek.Ilyenkor láthatjátok azt, hogy egyszerűen csak egy mondattal van vége a bejegyzésnek. De gondolom, ezt el tudjátok nézni.

Tegnap nagyon kemény volt az Jiu-Jitsu edzés. Kemény meneteket nyomtam, kemény harcosokkal. Egy kicsit meg is húzódott a hasam. Nem vészes, de azért érzem. Utána elmentem súlyzós edzésre és utána Kempo edzést tartani. Nem csoda, ha úgy aludtam, mint a bunda. Reggel persze keltem, hogy elmenjek futni. Kb. 20 percet futottam így elég jól kihajtottam magamat. Érezhetően javul a kondícióm. És nincs annyira izomlázam sem, mint, ahogy számítottam rá Rögtön utána bementem a boltba, hogy vegyek reggelit. Jó nagy sor volt. Én meg izzadtam, ahogy kell. Gondolom szagom is volt, mert elég nagy hely volt körülöttemJ. Hát ennyit az edzésről. 

A filmemmel kapcsolatban még nincs semmi. De hát hosszú távú előkészületekre álltam be. Tudtam, hogy nagyon nehéz lesz összeszedni a pénzt a filmre és nem is alakul másképpen. Úgy, hogy nem vagyok egyáltalán elkeseredve. Nem szabad elkeseredni!! Folyamatosan írok a cégeknek és várom a válaszokat!Április 18-án megyek a Keanu Reeves filmjébe forgatni. Biztos az is nagyon jó lesz!!

Azokat a napokat sajnálom, amikor nem történik semmi. Olyankor úgy érzem, hogy kárba ment a nap. Persze nem biztos, hogy kárba megy, de én néha úgy érzem. Én is szeretném, amit mindenki. Egészséget, sikert, pénzt!! Hála Istennek egészséges vagyok, de azért nagyon szeretnék meggazdagodni!! Nem kicsit, hanem olyan igazán!! Szemtelenül nagyon!! Én tisztában vagyok azzal, hogy nagyon sok mindent nem lehet pénzzel megvenni!! Én ezt tudom.

Úgy érzem nekem mindenem meg van, amit pénzem nem lehet megvenni!! Egészséges vagyok, szerető társam van és nagyon sok barátom!! Nem éhezem és van hol laknom!! És én ezeket értékelem is!! Nagyon!! Mindennap hálát adok az Istennek azért, amim van és azért aki vagyok!!DE!! Azért olyan jó ló lenne az az érzés, amikor az ember tudja, hogy bármennyit költhet, nem fogy el!!

Persze mindenki mondja, hogy a pénz az megváltoztatja az embert. Én hiszem, hogy engem nem változtatna meg! Én voltam már lent is és fent is!! Keresztülmentem olyan dolgokon, hogy talán el sem hinnétek!! Meg tanultam szerénynek lenni!! És ezen az sem változtatna semmit, ha milliárdos lennék!!Egyébként azt gondolom, hogy a pénz csak felerősíti az emberek tulajdonságát. Ha valaki rossz ember, az a pénztől csak rosszabb lehet. Ha valaki jó, akkor a pénztől még jobb lehet. Persze biztos vannak ellenpéldák, de én láttam már szemét módon viselkedő szegény embert és fantasztikus módon viselkedő gazdagot.

Én ezt gondolom erről!! Egy biztos, ha egyszer annyi pénzem lesz, hogy több mint elég, biztos, hogy segíteni fogok azokon, akik nem tudnak magunkon segíteni!!Lassan befejezem és nektek is kívánom, hogy gazdagodjatok meg, mert az ember arra született, hogy boldogságban és bőségben éljen!!És én szeretném bebizonyítani, hogy engem nem fog megváltoztatni a pénz!!

 

Hamarosan jelentkezem!!

 

Sziasztok.

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr192767699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása