Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

"Lehetetlen" ????

2011. június 02. 23:58 - Warrior

Sziasztok.

 

A felkészülésem tökéletes. Valahogy olyan sok energiát érzek magamban! Szombaton verseny! A Zen Bu Kan Kempo Magyar bajnokságon indulok földharcban és formagyakorlatban! Nagyon sokat edzettem és készültem rá! Ma már egy kicsit pihengettem! Mondjuk reggel elmentem futni és egy kicsit meghúzódott a jobb lábam! Az a probléma vele, hogy egyszer elszakadt részlegesen a jobb vádlim! Küzdelem közben rosszul léptem és kész! Egy pattanást éreztem a vádlimban és jött a fájdalom! Alig tudtam lábon maradni és elég sok időbe tellett, amíg rendbe jött. Azóta is érzem néha, ha futok! Ma is ez történt! Futás közben, ha nagyon odacsapkodom a talajhoz a lábam, főleg akkor kezdem érezni egy kis idő után. Olyankor le kellene állni a futással, de általában még messze vagyok az autómtól és kénytelen vagyok futni, mert semmi kedvem sétálni! A cipőm is elég alap cipő! Egyáltalán nem rugalmas a talpa! Ha lenne egy komoly futó cipőm biztos könnyebb lenne a dolog! Valamilyen lég betétes szuper kütyü kellene! Hát majd egyszer!

Jó lesz egy kicsit versenyezni! Biztos mindenki fiatalabb lesz nálam a versenyen! De csak születési idő szerint, mert kb. olyan erőnlétben vagyok, mint 25 éves koromban! És úgy is érzem magam! Egy kis felesleg van rajtam!A diéta annyira nem sikerült, megmondom őszintén! Az oka, hogy már nagyon meleg van és az ételt nem tudom annyira tárolni, amit magammal kellene vinni! Ez az egyik ok! A másik, az hogy nem volt kedvem keményen diétázni! Ez az igazság! A versenyre nem kell fogyasztanom, és mostanában nem lesz olyan verseny, ahol olyan súlycsoportban indulnék, ahol fogynom kellene! Így eszek jókat! És persze minden nap edzek, így ledolgozom a bevitt kalóriát! De azért idén egyszer megcsinálom a 12 hetes diétát! Majd beszámolok részletesen a versenyről! Aranyat akarok természetesen! 

A filmemmel kapcsolatban is vannak hírek! Mondhatnám, hogy nem jó hírek, de nem mondom, mert minden egyes elutasítással közelebb kerülök ahhoz, hogy elkészüljön a film! Azzal kezdem, hogy mondtam, hogy megkeresek producereket és bevonom őket a pénzszerzésbe, ami ahhoz kell, hogy filmet megcsináljam! Nos, én olyan producereket kerestem meg, akiket ismerek és letettek már valamit az asztalra! Nem említek neveket! Nem azért mert bármilyen rossz véleményem lenne róluk, mert mindegyiket tisztelem a munkásságáért. És biztos, hogy mindegyik segítene, ha lenne lehetősége!Kettőt kerestem meg eddig! Elküldtem a szinopszist és az elképzelésemet! Mind kettő korrekten tájékoztatott, hogy a jelenlegi gazdasági, illetve filmes helyzetben nem tud részt venni a filmes projektemben! Nem probléma! Én megértem és megyek tovább! Keresem a következőt, és ha az is nemleges választ ad, akkor a következőt! És így tovább! Ha senki nem akar segíteni, akkor én leszek a film egyedüli producere!

Mindig arra gondolok, hogy milyen nagyszerű dolgok jöttek létre a világban egy-egy ötletnek köszönhetően! Minden, amit látunk, legyen az egy film, egy építmény egy vagy bármilyen nagy eredmény egy ötlettel kezdődött! Valaki kitalálta, hogy megvalósítja! És biztos nagyon nehéz volt megvalósítani! És biztos sokan mondták, hogy lehetetlen! És egyszer csak látjuk azt a bizonyos dolgot megvalósulni! Mert valaki megálmodta, megtervezte, és megcsinálta! És nem számított, hogy hányan mondták, hogy ezt nem lehet megcsinálni! Nem számított, hogy hányan mondták, hogy lehetetlen! 

Hát leírom alább, hogy mit jelent a lehetetlen! Nem az én írásom, és sajnos nem tudom, kitől származik! Ezúton is elnézést kérek tőle, hogy nem tudom a nevét! De egy zseni!! Nekem is ez az egyik hitvallásom és nektek is ez legyen!

 

 A LEHETETLEN CSAK EGY VÉLEMÉNY....

"A lehetetlen csupán egy nagy szó, amellyel a kis emberek dobálóznak, mert számukra könnyebb egy készen kapott világban élni, mint felfedezni magukban az erőt a változtatásra. A lehetetlen nem tény, hanem vélemény! A lehetetlen nem kinyilvánítás, hanem kihívás! A lehetetlen lehetőség! A lehetetlen múló pillanat! A lehetetlen nem létezik!!

 

Hamarosan jelentkezem!

 

Sziasztok.

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr632953080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása