Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A Hard Day's Night! :)

2011. szeptember 12. 23:20 - Warrior

Sziasztok! 

Hát nem annyira egyszerű az élet egy babával, főleg akkor nem, ha valaki annyira aggódik a kisfiáért, mint én! Mert ugye előfordul, hogy gyakorlatilag egész nap sír a drága! Hogy miért arról fogalmam sincs!! Persze biztos fáj a hasa, mondják az okosok! De tényleg fáj? Mi van, ha más baja van? Nagyon nehéz időszak ez, egy olyan szülőnek, mint én! Vasárnap volt a baba 3 hetes! Talán egy kicsit el is van kényeztetve! Elég sokat van kézben, mert akkor nyugszik meg igazán! És, ha nincs kézben, akkor sír! És az nem semmi! Olyan fájdalmas sírást ti még nem hallottatok! Vagy, ha valakinek van gyermeke az igen! Én eddig nem nagyon hallottam! Így persze, hogy azt hiszem, hogy valami baja van, esetleg beteg! Tiszta ideg vagyok és aggódok, hogy most mit csináljak!

Biztos fáj a hasa is! Elvittük orvoshoz és az felírt neki szirupot, ami a hasi görcsök ellen van! Hát remélem az használni fog, mert egyszerűen nem bírom nézni, amikor sír! Olyankor annyira sajnálom, mert olyan fájdalmas a csecsemő sírása, hogy az hihetetlen! A szívem szakad meg! És teljesen tehetetlen vagyok! Persze olyankor kézben sétálok vele, kb 3-4 órát! Ez hol segít, hol nem! Szóval nem egyszerű!! Mert, ha biztos lehetnék benne, hogy nincs semmi baja, csak amolyan hiszti a sírás, akkor megnyugodnék! De honnan lehetnék benne biztos? Már arra is gondoltam, hogy bevisszük a gyerek orvosi ügyeletre! Beszéltem is velük, de mire elindultunk volna jó ízűen aludt! Én ezt nem értem!!

Annyira aranyos és szeretni való, hogy az ember a legjobbat akarja neki! Mindenkor és mindig! Én nem vagyok egy tapasztalt szülő és egyszerűen imádom a kisfiamat! És, amikor zokog, olyankor én is zokogok belül!! Nagyon jó lenne már túl lenni ezen a sírós időszakon és látni, hogy nem fáj a pocija!Egy barátom azt mondta, hogy az ő babájuk 6 héten keresztül napi 24 órán keresztül sírt! Azt mondta, hogy ezt az időszakot túl kell élni!! Hát valóban igaza van! De megmondom őszintén nem könnyű! Persze fel voltam rá készülve valamennyire és tudtam mire számítsak, de annyira sajnálom a Márkot, amikor sír!

Persze vannak, boldogabb pillantok is! Például, maikor fürdetem vagy ringatom, és hozzám bújva elalszik! Annyira jó hozzá bújni! Imádom az illatát és teste melegét, és ahogy rám néz! A nagy szemeivel nézi az édesapját! Hát elolvadok! Legszívesebben 24 órán keresztül vele lennék! Persze, amikor csak tudok, vele vagyok, de nyilván intéznem kell a dolgokat és dolgoznom kell, de szeretnék sokat vele lenni!

Edzek és edzést tartok! Csákváron és Budapesten! Kempot oktatok és Gracie Barrát tanulok! Egy fantasztikus csapatba járok edzeni és egy fantasztikus csapatot hozok össze, akik sikert sikerre halmozva nyerik majd a versenyeket és szerzik az öv fokozatokat! Nagyon lelkes fiatalok járnak hozzám és örülök, hogy engem választottak mesterükké! És nagyon lelkes csapatba járok edzeni a Gracie Barra Klubba! Nem csak egy csapatot akarok létre hozni, hanem egy olyan baráti társaságot, akik mindig, mindenben számíthatnak egymásra! Jó úton haladok a tervem felé! Ha egyszer majd a Brazil Jiu-Jitsuban is nagyon jártas leszek, azt is szeretném nagy oda adással oktatni!

Hogy amikor a fiam lejön Brazil Jiu-Jitsu és Kempo edzésre ő is szívesen járjon oda! 

Hamarosan folytatom! 

Sziasztok!

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr243222077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása