Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Csak előre!!

2011. október 09. 22:09 - Warrior

Sziasztok! 

Hát nem jött be, hogy mindennap írjak, pedig nagyon szeretnék. De hát, ha van, egy kis időm olyankor alszom, vagy intézem az egyéb dolgaimat. Nem mindig könnyű az embernek az idejét úgy beosztani, ahogy szeretné. De rajta vagyok.Most nagy munkában vagyok, mert biztos tudjátok, vagy ha nem akkor elmondom, hogy ilyenkor Szeptemberben és Októberben indulnak a pályázatok a filmek ügyében. Több pályázatra adok be anyagot. Forgatókönyv fejlesztésre és forgatás előkészítésére. Ezekre a pályázatokra nagyon sok papírt és mindenféle adatlapot kell beadni. A forgatókönyvön keresztül, a gyártási terv, költségvetés, rendezői koncepció és még sorolhatnám, ami nem biztos, hogy nektek sokat jelentene. Szóval van vele munka bőven, de másképpen nem lehet filmet csinálni. A filmezéshez pénz kell, azt pedig minden forrásból igyekszem megszerezni.

Ezekkel foglakozom, amikor van időm, mert persze ott van a kicsi Márk, ővele is sokat szeretnék foglalkozni, aztán edzeni is kell, mert hamarosan verseny és persze edzést is tartok. Nem unatkozom, és nem is unatkoztam soha.Amikor van egy tervem és még nem látom, hogy mikor fogom elérni célt, akkor sem keseredek el. Mindig arra gondolok, hogy az úton már rajta vagyok. Már elindultam és lehet, hogy nem is az elején vagyok. Lehet, hogy már közel vagyok, a célhoz csak még nem tudom. Ha dolgozunk a célért, akkor elkerülhetetlen a siker! Az mindig elkerülhetetlen!

Én, amikor arról beszélek, hogy filmet akarok csinálni és a filmekkel milyen terveim vannak, még soha nem hallottam, hogy filmes szakember azt mondta volna, hogy ezt könnyű megcsinálni, meglehet csinálni, stb.A nagyjáték filmem forgatókönyvét, kb. 10 évvel ezelőtt kezdtem írni. Már akkor foglalkoztam a történettel és az alapjait elkezdtem írni. Már 10 évvel ezelőtt is említettem filmes szakembereknek, hogy filmet akarok csinálni. Tudjátok, hogy miket mondtak?Azt, hogy ma Magyarországon nem lehet filmet csinálni, illetve nagyon nehéz stb. Ez 10 évvel ezelőtt volt.

Ha ma megkérdezek egy filmes szakembert, hogy mi a helyzet ma? Ugyanazt mondja, mint 10 évvel ezelőtt! Hogy nem lehet, nehéz stb. Közben eltelt 10 év és készülnek Magyar filmek. Hogy milyenek azt hagyjuk. De készülnek. Ezért nem számít, hogy mit mond más!Tudjátok, mit mondok? Ha könnyű lenne nem is akarnám! Csak teszem a dolgomat és kész. Megcsináltam cégemet és pályázok és keresem, a szponzorokat stb. Időm van!

Azt is megfigyeltem, hogy néha hagyni kell megérni a dolgokat. Van, amikor nincs semmi más dolgunk, csak kivárni, hogy az idő elvégezze a dolgát! Persze ha teszünk is valami az az igazi! Úgy, hogy tegyétek a dolgotokat! Legyetek süketek, amikor valaki azt mondja, hogy ezt, meg ezt nem lehet megcsinálni! Mindig ugyanannyi oka van annak, hogy valamit meg lehet csinálni, mint annak, hogy nem lehet! Mindenre lehet okot találni a sikerre is meg a kudarcra is! 

Mellékelek egy kis filmet! Bár a foci az alap témája, szerintem elgondolkodtató! 

Hamarosan jelentkezem! 

Sziasztok! 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr523290604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása