Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Film!

2012. december 11. 23:27 - Warrior

Sziasztok!

Megint itt vagyok! Sajnos mostanában nem volt időm írni! Most van így pótolom a mulasztást. Kezd beindulni a filmes karrierem. Aminek örülök, mert Hollywoodi filmekben is akarok szerepelni. Részletesen írtam az "Isteni műszak" című film forgatásáról és az ott tapasztaltakról. Ezután következett a Hacktion című sorozatbeli szerepem. Ebben egy ukrán bűnözőt játszottam, aki igen kemény gengszter. Biztos sokan láttátok, mert felraktam a Facebook-os oldalamra a részletet amiben szerepelek. Nagyon jó volt a forgatás és jól éreztem magam. A rendező Fonyó Gergely nagyszerű munkát végzett.

Két napos forgatáson voltam. Különböző helyszíneken. Mint láthattátok az egyiket egy panziónak kialakított épületben vettük fel, a másik napon pedig a Csepel szigeten lévő gyártelep volt a forgatási helyszín. Mint hallottátok meg kellett tanulnom egy ukrán szöveget. Először megkaptam leíratva, aztán átküldték a hang file-t. Végül a forgatásra odajött egy ukrán anyanyelvű hölgy és vele gyakoroltam a kiejtést. A forgatás kezdete előtt azt mondta, hogy nem is igazán lehet megkülönböztetni a beszédemből, hogy tényleg ukrán vagyok, vagy nem. Ez persze nagyon jól esett.

A "panzióban" lévő jelenetben amikor könyökkel leütöm a kollégát, sajnos az egyik ütés egy kicsit talált. Éreztem, hogy koppan a színész kolléga fején a könyököm. De szerencsére nem volt túl nagy, másodsorban igen keményen viselte a színész kolléga a "verést"!

Az eredményt láttátok.

Hát egyelőre ennyi!

Sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr924960795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása